با آکادمی دیجی نیکان آشنا شوید!

دیجی نیکان مرجع آموزش تمام موضوعات مربوط به دیجیتال مارکتینگ

با آکادمی دیجی نیکان آشنا شوید!

۴ بازديد

 

آکادمی دیجی نیکان یکی از معتبرترین منابع آموزشی در حوزه های دیجیتال مارکتینگ، سئو، تبلیغات و تولید محتوا است.. این برند توسط گروهی از متخصصین با تجربه در زمینه بازاریابی دیجیتالی و تبلیغات آنلاین تأسیس شد.

هدف تیم تخصصی دیجی نیکان، ارائه خدمات با کیفیت و حرفه ای در زمینه تبلیغات آنلاین کسب و کار، بهبود راندمان کسب و کارها، تولید محتوای با کیفیت و افزایش فروش کسب و کارها است. دیجی نیکان برای رسیدن به این هدف خود از تجربه و تخصص گروه دیجیتال مارکتینگ خود استفاده کرده و در راستای ارائه خدمات آموزش وردپرس، آموزش تولید محتوا و تبلیغات بهترین خدمات را به شما کاربران عزیز ارائه می دهد.

ما با توجه به نیازهای مشتریان خود، از جدیدترین و بروزترین روش های سئو و دیجیتال مارکتینگ استفاده میکنیم تا رضایت مشتریان خود را جلب کرده و در بهبود کسب و کار آنلاین آنها کمک کنیم.

در کنار ارائه خدمات با کیفیت، دیجی نیکان نیز به دنبال ایجاد رابطه مشتری-فروشنده‌ای موثر با مشتریان خود می‌باشد و با ارائه پشتیبانی 24 ساعته، به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که در هر لحظه، در دسترس خدمات پشتیبانی قرار دارند.

دوره صفر تا صد طراحی سایت دیجی نیکان

 

در دوره "صفر تا صد طراحی سایت دیجی نیکان"، شما با آموزش طراحی ‌سایت و استفاده از ابزارهای مختلف طراحی، قادر خواهید بود یک وب‌سایت حرفه‌ای و کارآمد را ایجاد کنید. این دوره شامل مباحثی از جمله:

در این دوره، با داشتن مهارت‌های لازم در زمینه طراحی وب‌سایت، می‌توانید وب‌سایت حرفه‌ای و کارآمدی را برای کسب و کار خود یا مشتریان خود ایجاد کنید.

در دوره "آموزش وردپرس با دیجی نیکان"، شما با یادگیری مهارت‌های لازم برای ساخت و مدیریت وب‌سایت‌های داینامیک با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، قادر خواهید بود وب‌سایت‌هایی را با قابلیت‌های مختلف ایجاد کنید.

ما به شما آموزش می‌دهیم بتوانید توسط نرم‌افزار وردپرس یک وبسایت راه‌اندازی کنید، نرم افزار وردپرس مثل یک نرم افزار گوشی است خیلی راحت یک سایت را از صفر تا صد باهاش راه‌اندازی می‌کنید و با چند کلیک سایت شما ساخته می‌شود. حتی اگر در جریان طراحی سایت با مشکلی مواجه شوید، می‌توانید سریعاً با ما تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کنیم. در اصل طراحی سایت با نرم افزار وردپرس مثل این است که شما با گوشی خود با چند کلیک در برنامه اسنپ ثبت نام می‌کنید، به همین سادگی می‌توانید یک فروشگاه عین دیجی‌کالا، یک آموزشگاه مثل وبسایت های زبان و یک آکادمی بازاریابی آنلاینی شبیه دیجی‌نیکان برای خود راه‌اندازی کنید و درآمد بالایی داشته باشید. تاکید می‌کنم برای طراحی سایت اصلا نیازی به کدنویسی نیست!

تیم تخصصی دیجی‌نیکان به طور 24 ساعته آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت، تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ و راه‌اندازی کسب و کارهای آنلاین به شما عزیزان می باشد.

 

در این دوره، با داشتن مهارت‌های لازم در زمینه ساخت و مدیریت وب‌سایت‌های وردپرس، می‌توانید به راحتی وب‌سایت‌های حرفه‌ایرا برای کسب و کار خود یا مشتریان خود ایجاد کرده و آن‌ها را بهبود دهید.

از آن‌جایی که دیجی نیکان با سابقه و تجربه‌ی طولانی در زمینه طراحی وب‌سایت و سیستم مدیریت محتوای وردپرس فعالیت دارد، این دوره با کیفیت و حرفه‌ای برگزار می‌شود. علاوه بر آموزش تئوری، دانشجویان این دوره با پروژه‌های عملی نیز مواجه شده و مهارت‌های خود را در عمل به کار می‌گیرند.

آموزش وردپرس دیجی نیکان به دانشجویان کمک می‌کنند تا با یادگیری مهارت‌های لازم، وب‌سایت‌های حرفه‌ای و کارآمدی را برای خود یا مشتریان خود ایجاد کنند. به دلیل تجربه و تخصص دیجی نیکان در این زمینه، این دوره‌ها بهترین انتخاب برای کسانی هستند که می‌خواهند در زمینه طراحی وب‌سایت و سیستم مدیریت محتوای وردپرس مهارت‌های لازم را به دست آورند.

برای ارتباط مستقیم با کارشناسان ما به شماره 09336188607 تماس حاصل فرمایید!

منتظر بازدید شما از وبسایت دیجی نیکان هستیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.